tisdag 1 februari 2011

Dag 148 - 76,4 ( - 20,1 kg )

Ja den där vågen den hoppar ju lite upp å ner runt den där 76an men jag får skylla mig själv.. inte lika motiverad att köra nollgräns å hård träning när det inte e så mkt kvar.. men hade man bara kört stenhårt så hade de sista kilona varit borta på ett kick... måste hitta den där jävlar anamman igen!!!

Iaf så stod vågen nu på 76,4 kg så det e upp 0,3 kg sen förra veckans vägning.. men så har jag ju fuskvägt mig oxå så jag vet ju att jag varit nere på 75an vilket känns lite surt... Jag får bara hoppas att det e lite muskelmassa som kommit tillbaka.. Känns dock överkomligt!! Jag SKA klara detta!!

Har börjat cykla till å från jobb för att avlasta mitt ben lite.. har fått ont fram å tillbaka så jag tar det lite lugnt med promenaderna å ska cykla lite mer denna veckan istället tänkte jag.. så får vi se hur det känns!

Måndagkvällen spenderades i stallet med goa Jack. Han skötte sig så fint så trots han hade fått vila å samla energi på söndagen ;) Han blev lite bestört vid ett tillfälle då en man med en typ självlysande reflexjacka kom in å satte sig på en stol i ridhuset.. mycket märkligt enligt Jack.. men vi överlevde även denna prövning å det kändes skönt att se att han lugnar sig väldigt fort även om han blivit lite skrämd av nåt.. I like!

Planen för veckan är:
mån: rida
tis: träna Itrim
ons: träna Itrim
tor: rida
fre: vila
lr: träna itrim
sön: rida

Känns som en bra träningsplan! Matplanen är att försöka hålla nollgräns hela veckan!! en vecka i taget... babysteps my friends...

2 kommentarer:

  1. -20 kg! Jag ar imponerad Lina!!
    Skickar en stor kram fran Italien :)

    SvaraRadera
  2. Det är det som är det dumma med att fuskväga sig hemma. Jag är likadan själv och kan inte låta bli att väga mig varje dag fast jag egentligen sagt att jag ska väga mig 1 gång i veckan bara. Men man är ju så nyfiken på resultaten!

    SvaraRadera