söndag 20 februari 2011

Dag 168

Hade en supertrevlig kväll igår!! Fisk å skaldjursgrytan blev supergod å vi hade kryddat till den med tigerräkor och stora fina musslor så det va riktigt mumsigt :) Blev en del onyttigheter.. ajabaja.... så dumt så dumt.. men gjort e gjort så jag får göra det bästa av dagen idag! E dock sjukt trött för vi höll igång ända till kl 3 inatt... skulle egentligen haft spelkväll men vi hade så mkt att prata om så vi hann inte spela ;) Kul hade vi iaf!!

(några foto från två-tiden då det va extra bra drag på några å någon annan (jag) började bli trött)





Strax e det dags att åka till stallet.. Jack e fortfarande halt men vi ska ut å promenera lite å mysa i solen. Sen ska jag ut å promenera med Charlotte :) och sen har jag inte planerat mer så vi får se vad denna söndagen har att erbjuda!


KVÄLLSUPPDATERING:

Det va riktigt mysigt i stallet.. Jack va på bra humör å solen sken på oss när vi promenerade.. mmyyyss!! Vi promenerade i ca 45 minuter, jag mockade å när jag kom hem så gick jag ut på en rask promenad med Charlotte i en timme... så nu e jag rätt mör i benen (känner av träningsvärk i låren också från joggingrundan igår...).

Jack!



Efter promenaden åkte jag till ICA å handlade frukost... inte till mig utan till min vän Sofie och hennes sambo som bor i trappen bredvid mig.. Jag har passat deras lägenhet i 3 veckor när de har varit i Thailand å nu kommer de hem ikväll å då e det ju skönt för dem att slippa börja med att handla... usch de kommer snart komma å hämta nycklarna å jag vill inte se hur bruuuuuna de är... fuskit!! ;)

Nu ska vi se på Solsidan.. fantastiskt roligt program!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar