lördag 12 februari 2011

Dag 159 - lyxmiddag

Får börja med att ge ett STOOOOOORT TAAAAAAAAAAAAAAAAAACK till Itrimcoacherna!!!!!!!!! Det är guld värt att ha dem att vända sig till när det känns jobbigt... Patriks pepptalk i torsdags gjorde susen... efter att jag sovit på det så förstår jag att han har rätt.. bara att kämpa på så kommer det hända... och har inget hänt inom två veckor så får jag ändra upplägget... men jag tror på att det kommer hända nåt!! nåt positivt då alltså :)

Benhinnorna känns mkt bättre.. de senaste två dagarna har jag tagit bussen överallt å haft sköna joggingskor på mig.. det har känts lite i benhinnorna ändå men mindre å mindre så jag hoppas det blir bra nu.

Igår va en bra dag... en bra dag på jobb å så va det ju fredag å det e alltid bra ;) Efter jobb så körde jag hem till min vän Linda för middag å myskväll och vi hade riktigt trevligt!! Hon e en sån fantastisk å fantasifull kock.. Hon bjöd på en trerätters som va fullständigt anpassad efter min diet..
Förrätt: räkcoctail med färska egenskalade räkor, avocado, mango å avocadokräm..
Huvudrätt: Stekt Pumpa, Romanesco (blandning mellan blomkål å broccoli - sjukt gott!) å så fin innanlårfilé av Ren som vi stekte själv på en stekplatta på bordet..
Efterrätt: Fruktsallad med vindruvor, mango, ananas, sharon och nån frukt mer som jag inte minns namnet på.. MUMS!!













En helt fantastisk kväll.. å vi drack Loka ur champagneglas med frysta björnbär i... lyxig känsla ;) och gott!!
Tack än en gång Linda, du e underbar!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar