tisdag 8 februari 2011

Dag 156

Helt slut i både kroppen å knoppen så det blir inget långt inlägg idag... Det har varit en ganska tuff dag på jobbet så jag va för en gångs skull glad när det va dags att bege sig därifrån.. tur det är en engångsföreteelse , för annars trivs jag jättebra på jobb å sitter gärna över när det behövs :)

Efter jobb mötte jag upp bästa Amelie för en fika. Vi gick till espresso house där jag tog en kycklingsallad å en kopp te... salladen va ingen höjdare men åtminstone nyttig.. Vi pratade om allt möjligt men såklart mkt om Itrim å vår resa där.. Vi har följt varandra bra hittills med nu är Amelie inne i en viktstabiliseringsfas pga att hon har problem med magen.. så när hon blivit bra igen (och kommit hem från sin fuskiga solsemester på Aruba) så ska hon ta nya tag å bli av med de sista kilona.. sen kommer vi va smala å smärta, vilket kändes som omöjligt för ett år sen.. tänk så mkt vikt som har tappats.. otroligt!!

Efter fikan så begav jag mig till Itrim å körde ett pulspass.. har fortf sjuk träningsvärk i låren så jag fick ta det väldigt ont med benövningarna.. men tänkte att om jag mjukar upp musklerna igen å stretchar ordentligt igen så kanske det hjälper lite..

Har för övrigt varit sjukt hungrig hela dagen idag... fattar inte varför? har ätit precis som vanligt, ingen skillnad... frågan är om det kan vara att härliga "tjejveckan" e på gång... då brukar man ju vanligtvis bli extremt sugen på gott... fast det e jag inte.. bara jäkligt hungrig... ska ta en apelsin å smaska på :)

Nu e jag som sagt helt slut så nu blir det en soffan resten av kvällen...

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar! Ja, jag ska kämpa på nu hade jag tänkt mig :) Skulle vara sååå skönt att bli av med det sista!

    Du har sån tur att du har Amelie med dig, det måste vara härligt att ni kan peppa varandra och träna tillsammans :)

    Kram kram!

    SvaraRadera