söndag 13 februari 2011

Dag 161

Då va det söndag å strax ska vi äta SEN frukost!

Middagen igår blev superbra. Jag gjorde Fisk å skaldjursgrytan från Itrims kokbok å den va fantastisk!! rekommenderar den starkt :) jag hade i lite chili oxå i slutet å då blev smaken perfekt! och hade i mer räkor än receptet visade (typ det dubbla).. mamma å Mange tyckte den va riktigt mumsig så den får jag nog göra fler gånger ;)

Både mammas å Manges favoritefterrätt är creme brulée så Mange gjorde det. Ingen av dem hade gjort det innan men det blev jättebra.. jag smakade faktiskt 2-3 teskedar :S ingen vidare nollgräns..

Sen såg vi på melodifestivalen.. jäklar va kassa bidrag!! tur de enda två vettiga bidragen gick vidare... och jag har alltid gillat Marie Serneholt (eller vad hon nu heter) men tycker hon e riktigt dålig som programledare :/

Nu e det dags för frulle sen blir det aktiviteter med familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar