måndag 7 februari 2011

Dag 155 - 74,6 ( - 21,9 kg)

Ärligt talat har jag tjuvvägt mig både fredag och lördag och söndag.. förra måndagen vägde jag ju 76,4 kg å i fredags vägde jag 74,6 vilket va 1,8 kg mindre på 4 dagar... det va det som peppad emig att fortsätta hålla nollgräns i helgen å i lördags vägde jag prick 75 kg å igår vägde jag 74,9 kg så jag har ju hållit mig däromkring...

Idag vägde jag 74,6 kg och det innebär 1,8 kg minskning sen förra måndagen och totalt 21,9 kg! :D

2,6 kg kvar till målvikten.

Har för övrigt en djävulusisk träningsvärk i låren... ;)

5 kommentarer:

  1. Wiii, snart i mål!! Helt sjukt att du snart väger lika mycket som mig och du är ändå 10 cm längre. Smal och fin =) Blir sjukt sugen på att börja nedgången igen men får väl hålla mig några veckor till! Heja dig! Kram

    SvaraRadera
  2. jaa det känns helt galet att det hänt så mkt sista veckan... du får hålla dig å fokusera på ditt välmående nu så kommer dina kilo rulla sen, you know it!! ;)
    kraaaam

    SvaraRadera
  3. Hej!

    jag hittade hit genom Amelie, ska bli kul att läsa om din viktresa :)

    SvaraRadera
  4. Bara 2,6 kilo kvar, det är ju jättebra jobbat! Åh vad jag längtar tills jag också är där :) Men det hjälper jättemycket för motivationen att läsa om er som lyckats och kommit ända fram!

    SvaraRadera