tisdag 15 februari 2011

Dag 163

Hade en riktigt Mysig alla hjärtansdag å kväll med min älskade sambo. Sov gott inatt å vaknade med ett toppenhumör och har haft en bra dag. Efter jobb åkte jag till stallet å red Jack.. han va så go å fin.. det e verkligen terapi att vara i stallet, allt från mockningen till ryktningen.. tankarna bara rullar fritt å när man väl åker hem är man avslappnad å allt som snurrat i huvudet är utrett... all ev stress är som bortblåst å man somnar gott.

Såg precis på tv4 nyheterna å där pratade de om fetman i Sverige å besökte samt intervjuade ett itrim center :) heja itrim!!

Känner att min motivation till viktminskningen inte e på topp just nu... känner mig rätt nöjd med där jag e.. vill fortf gå ner till målet men måste för tillfället förklara det för mig själv hela tiden.. åt en chokladpralin idag :/ tror dock både suget å känslan beror på att jag har härliga kvinnoveckan.. då blir ofta suget övermäktigt å jag blir lite negativ så. vi får se hur det kanns om några dagar.. jag kämpar på så gott jag kan så länge..

Funderar mkt på boende just nu.. hade gärna köpt hus NU men det behöver sparas en hel del innan det är möjligt :( längtar till det är dags... så nu blir det till att snåla å spara!

Dags att sova, imorn e det träning, tvätt å bugg som gäller efter jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar