tisdag 22 februari 2011

Dag 170

Mådde inte bra inatt och imorse så jag stannade hemma från jobb idag också.. kände mig bättre vid lunchtid å känner mig bara piggare å piggare så det e skönt! Har haft en dov huvudvärk hela eftermiddagen/kvällen men men, den kan jag leva med..

Eftersom jag mådde bättre så bestämde jag mig för att åka till stallet idag så jag va där nu på kvällen med Elly. Jack haltar inte längre men har ju vilat så jag tog ett lugnt pass med mkt skritt å lite lagom trav.. å det passade ju mig utmärkt också med tanke på huvudvärken å så.. Mysigt va det iaf!!

Har rensat i garderoben igen.. gör det en gång i månaden å provade nu nästan alla kläder idag.. typ två hela ica papperspåsar med grejer som är för stort.. sparar dock några fina klänningar som är för stora, de kommer va perfekta den dagen man är gravid ;)

Har tittat på solsidan nyss, den serien e sjukt rolig.. LOVE IT!!

Nu blir det tidigt till sängs så jag får sova ordentligt å e fit for fight inför jobb imorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar