torsdag 10 februari 2011

Dag 158

Wow så kul det va att vara tillbaka på dansföreningen igår. Härlig stämning å roligt att bugga.. Lite ringrostig men kul va det!! Kände inte av benhinnorna så mkt just när jag dansade men såfort jag tog av dansskorna å tog på mig stövlarna för att åka hem (i bil) så gjorde det ont, det smärtade varje steg :( kände mig helt knäckt när jag kom hem å bara la mig i sängen å kände mig febrig å som jag hade ont i hela kroppen.. Mange va gullig å smörjde in mina ben med voltaren gel å jag däckade av direkt.

Imorse tog jag på mig joggingskorna när jag skulle gå till jobb å det kändes skillnad, och kändes lite bättre men jag har jäkligt ont fortfarande. Skit skit skit! Ska aldrig mer gå nånstans i de där dumma stövlarna, måste vara deras fel!

Ikväll e det gruppmöte på Itrim men jag skippar träningen innan/efter, får bli vila idag för mina stackars ben… träningsvärken i låren (från joggningen i SÖNDAGS) känns fortfarande men har börjat ge med sig..

I övrigt känner jag mig rätt trött idag men är väldigt nyfiken på kvällens vägning på Itrim.. vill ju se om det har rättat till sig med muskelmassa respektive fettmassa… (hade ju förlorat ca 2 kg muskelmassa å ökat 0,1 kg fetmassa sist).

Ser fram emot en lugn å tidig kväll ikväll! Återkommer med uppgifter om vägningen!

2 kommentarer: