måndag 14 februari 2011

Dag 162 – 74,1 ( - 22,4 kg )

Glad alla hjärtans dag kära läsare!!!

Morgonens viktregistrerig blev 74,1 kg vilket innebär en viktminskning på 0,5 kg senaste veckan och det verkar ju bra.. men sen vet jag ju inte hur det ser ut med muskel/fett-massan så jag tar det inte för hårt just nu med vad hemmavågen säger.. innebär iaf en total viktminskning på -22,4 kg… det e härligt å se den siffran öka! Förhoppningsvis snart i mål.. ungefär 2 kg kvar å så lite omfördelning av muskler/fett sen kommer jag vara sååååååååååååååååååååå nöjd!!

Längtar efter att få börja jobba med att vara viktstabil! Att få ha en undantagsdag där jag får äta onyttiga saker utan dåligt samvete.. att det blir lite lättare när man är bortbjuden eller ute på restaurang.. att få dricka ett glas vin till fina middagar.. Ju snabbare jag kommer i mål desto bättre… detta ger mig motivation! Den stora tråkiga saken just nu med att gå ner de här sista kilona är att brösten försvinner… men men, petitesser i det stora hela!

Ikväll blir det först träning efter jobb å därefter hem å ha en god alla hjärtans dag –middag med min älskade darling! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar