onsdag 16 februari 2011

Dag 164

Jahapp, blidde ingen träning efter jobb idag.. hade mensvärk å va seg så jag åkte hem å tog tag i tvätten istället.. å det e ju ändå bugg sen ikväll så jag kommer ju få röra på mig ändå.. får träna imorn efter jobb, och inga ursäkter då!

Motivationen är fortf sisådär så idag tog jag till ett tips från en annan Itrim-bloggare som jag skrivit om innan. Att ha på sig väldigt tajta byxor eller liknande så man känner vad man har kvar att bli av med.. Kom på den idén när jag va på jobbet så på lunchen (när jag bara åt en bar) gick jag till vero moda.. Jag tog ett par shorts i stl 40 å stl 42 å gick in för å prova.. de i stl 42 gick att knäppa men satt faktiskt ganska tajt... å mina love handels stack ut så det går ju inte att ha nån tajt tröja till dem... å då blev jag ju väldigt medveten om att så vill jag ju inte ha det.. jag vill kunna ha stl 40 i byxor!!! och vill kunna ha ett tajt linne till utan att fettet sticker ut över kanten... och ett par stl 42 ska sitta löst... Här e ett foto jag tog i provhytten... hoppas på att kunna visa ett nytt foto snart där jag har ett par i stl 40 som sitter snyggt ;)



jaja, nu e det dags att hämta upp tvätten å sen blir det buggkurs... kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar