lördag 5 februari 2011

Dag 153

Kan meddela att jag va väldigt duktig igårkväll. Vi hade Manges kollega med sambo på middag å åt gott kött å rotfrukter, de andra hade en whisky/gräddsås till å jag en klick creme fraich med fetaost i, de andra drack vin, jag drack hemmagjort bubbelvatten, de andra åt marängswiss å jag åt fruktsallad, de andra åt choklad å pepparkakor med ost å marmelad å då åt jag ingenting... å det va inte särskilt jobbigt för jag kände mig så motiverad :) å nu e jag sjukt stolt!

Hade lite sovmorgon idag å gick sen å tränade på Itrim. Det va mkt folk men härlig stämning. Coachen Kerstin va på showhumör å hoppade in i cirkeln å visade massa roliga rörelser till pulsstationerna :) många hängde på så det blev sån härlig känsla när alla på t ed stepbrädorna gjorde samma övning.. alla kom in i ett sånt härligt flow så även när Kerstin inte va med så peppade folk varandra att göra likadant å liksom göra det "tillsammans".. det e bl a sånt här som gör att man trivs så bra på itrim... det har jag aldrig varit med om på ett vanligt gym...

Nu e det dusch å fix, sen blir det lunch i stan med Josie :)

2 kommentarer:

  1. Du är just nu min idol och det är så skön att läsa att du känner peppet <3 heja dig! kramkram

    SvaraRadera
  2. Åh tack vännen!! du e minst lika mkt min idol som har gått till viktstabilitet utan att träna å klarar det galant... sjuuukt bra jobbat!!!! <3
    kraaamis

    SvaraRadera