tisdag 1 februari 2011

Dag 149

Idag har varit en bra dag, inte så mkt att rapportera.. Va på Itrim efter jobb å tränade ett ordentligt pulspass å det kändes riktigt skönt!! sen åkte jag förbi ICA å handlade lite så blev det ugnsstekt kycklingfalukorv i tomatkrossröra med råriven vitkål/morotssallad :) mumsigt minsann!

Imorn e tanken att jag ska pallra mig upp tidigt som attan (i mina mått).. nämligen redan kl 7,00!! (ja jag vet att de flesta människor går upp då men mina ögon brukar inte gå att öppna innan halv åtta... ) Anledningen till tidig morgon är att sambon tyckte att jag e borta mkt denna veckan i o m ridning m.m. å ville ha en myskväll så jag passar på att träna på morgonen så vi kan mysa hela kvällen efter jobb :) Vad gör man inte för kärleken?! ;)

2 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar! Du och Amelie är inspiratörer ska ni veta! Hoppas sista veckan av VLCD går fort. Är så sugen på att få äta nåt annat nu!

    Kram Josefine

    SvaraRadera
  2. Det är rätt tänkt. Kärleken går först. Träna kan man göra andra tider.
    Njut

    SvaraRadera