onsdag 9 februari 2011

Dag 157

Idag har varit en ganska bra dag.. det mesta av det som va jobbigt/rörigt på jobb igår har löst sig idag så idag känns det mkt bättre.. men jag känner mig väldigt trött.. orkade inte laga nån mat så det blev en riktigt knasig middag.. en burk makrill, en matsked keso å 3 stora morötter.. ingen höjdare men men, så blir det ibland.

Mindre bra idag är att jag började känna imorse att jag hade ont i benhinnorna å det blir bara sämre å sämre.. imorse gjorde det bara ont längst ner på benen men nu gör det ont längst hela benhinnorna.. inte alls bra :( undrar om det har med stövlarna å göra.. har haft på mig ett par andra igår å idag... får prova utan dem imorgon..

Det värsta är att ikväll så är det terminens första pass på buggkursen så det e ingen höjdare att ha ont i benen redan innan... ska dansa i 1,5 h... :/

ska äta ett äpple nu sen bär det av till buggen!! wish me luck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar