torsdag 3 februari 2011

Dag 151

Idag har jag känt mig pigg å stark å bra :) härligt! började dagen med yoghurt med banan å kiwi å lunchen blev köttfärssås med vitkål/morotsalladen från igår,.. mumsit än en gång!

Varit ganska stressigt på jobb med röriga kunder så jag såg fram emot att åka till stallet efter jobb för å få lite avkoppling. Blev dock ingen bra avkoppling för Jack haltade lite när jag började trava så jag blev orolig.. det försvann efter en stund men jag vågade ju inte rida ett helt pass så vi tog det lugnt.. Efteråt pratade jag med Isabelle (ägaren) som inte trodde det va nån fara... hoppas..

Klockan e mkt å jag e rätt trött men jag ska ställa klockan tidigt å försöka ta mig upp å träna.. e dock inte helt taggad på det just nu... men om jag gör det imorn så kan jag ha riktig sovmorgon på lördag med gott samvete så det e det ju värt... japp, får pallra mig upp imorn... så nu e det läggdags!!

Kram kram

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar :) Jag gjorde det själv! Har alltid färgat mitt hår själv haha.. För snål för något annat :)

    Du ser såååå himla fin ut på ditt efter foto. Helt sjukt vad häftigt!

    Kram Lisa-Marie

    SvaraRadera