söndag 31 oktober 2010

Dag 56

Middagen/festen va supertrevlig igårkväll!! maten såg mumsig ut men jag kände mig nöjd med min chili sin carne ändå ;)

När jag la mig inatt så ställde jag tillbaka klockan på min mobil för att den skulle ringa i rätt tid, för jag skulle upp vid åtta för att åka till stallet och rida lektion... vaknade och kände mig väldans utvilad å tog det lugnt.. tills Mange plötsligt upptäcker att klockan va halv tio istället för halv nio... min "smartphone" hade ställt tillbaka sig själv så därmed gick min klocka nu en timme för sent... skit skit skit tänkte jag å messade min tränare.. jag hann inte till min lektion och tyvärr så va hon fullbokad med lektioner sen så jag fick rida själv.. synd.. Men fick ridit iaf, och red en ny häst som heter Mysan som va jättesöt! härlig motion!



När jag kom hem så va det lunchdags å sen stack jag å Mange till svågertorp för att besöka Biltema, Ikea och Ilva.. vi ska göra om lite här hemma så vi behövde titta runt för att få lite inspiration men jag blir bara mer förvirrad av att gå runt i möbel/inredningsaffärer... det e så mkt som jag vill ha samtidigt som jag inte kan bestämma mig ;)

hade tänkt mig en powerwalk nu på kvällen men jag har träningsvärk från ridningen, lite öm i vaderna efter allt promenerande i affärerna å lite ont i huvudet så det får blir en annan dag... nu ska vi bara ha en mysig filmkväll innan det e dags för en ny vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar