tisdag 12 oktober 2010

Dag 37

Idag har varit en seg dag! vaknade med huvudvärk som har varit kvar lite dovt hela dagen... varit jättetrött å seg å extremt hungrig hela dagen... magen har kurrat å kurrat och jag fattar inte varför... kanske för lite vatten?? who knows.... hoppas det går över tills imorn..

Dagen har varit lugn, först jobb å sen spanskalektion och en timmes promenad. Och nu på kvällen när jag egentligen va trött å bara hade tänkt däcka i soffan så kom min snälla granne Sofie å så började vi gå igenom min "gamla" garderob... dvs massa gamla "smal"-kläder som varit för små de senaste åren... provade massa snyggt som jag glömt, jättekul å jag blev superpeppad igen :D tjohoo!!

Upptäckte en rolig sak till idag förresten... imorse när jag tog på mig ett par byxor som e lite stora (som alla är) så skulle jag knäppa skärpet å jag lyckades inte hitta hålet så jag tittade närmre på skärpet... fanns inga hål kvar, skärpet e för stort!! Jag köpte detta skärp för en månad sen när jag upptäckte att mina kostymbyxor började glida... då hade jag spännet på yttersta hålet... å nu har jag passerat 4 hål mindre å måste alltså köpa nytt smalare skärp eller göra fler hål för det innersta e för stort... härliga härliga i-landsproblem!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar