fredag 22 oktober 2010

Dag 46 & 47

Gårdagen va lite jobbig.. vaknade i fullständig panik å gråt av en mardröm och det e aldrig en bra start på dagen :( sen under hela dagen så pendlade jag mellan glad å deppig.. å det blev värre på kvällen.. va jättedeppig men utan att veta varför.. till på köpet så kollade jag å Mange på Wolverine å det e ju en sjukt tragisk film som man bara blev ännu deppigare av... va helt gråtfärdig när det va dags att sova...



MEN jag sov så gott inatt å idag vaknade jag av en kram å det e ju helt underbart att vakna så :)

Igår så hade vi vårt tredje gruppmöte på Itrim och det va givande som vanligt! Vi pratade om hur vi åt förr och hur man bör äta... hur vi mådde av mat förr och nu (t ex matkoma som man lätt hamnade i när man åt för mkt...). portionsstorlekar förr och nu.. ja ni förstår :) och så repeterade vi lite om kalorierna vilket aldrig är fel!

Sen fick vi i smågrupper diskutera lite om vad som varit svårast å lättast sista veckan.. många verkade tycka att vardagsmotionen var svår att få till.. jag kunde inte säga något som jag tyckt varit svårt sista veckan.. allt har flutit på bra ännu en vecka.. vardagsmotionen får jag genom en powerwalk på lunchen å maten e god å vattnet får jag i mig.. och träningen har ju gått jättebra nu. Jag har fått lite rutin på det här med pulspass 3 ggr/vecka.. dock bara hunnit med/orkat en morgonpromenad, men det ska jag bli bättre på ;)

För ett tag sen berättade jag för personalen på Itrim att jag skriver en blogg och då ville de ha länken vilket de fick. Så nu hade de kollat den och tyckte så om den så de har börjat rekommendera alla kunderna på Itrim Västra hamnen att läsa den. Kul kul :) Jag blir själv så inspirerad av att läsa andra Itrimmares bloggar så jag har inget emot om någon annan Itrimmare tycker det är intressant att läsa min blogg, ni e så välkomna så!

Min partner in crime Amelie har ju också en blogg (som ni hittar bland länkarna till höger på min blogg) och den har lagts upp på Itrim Sveriges hemsida :) heja Amelie!!

Nu e det dags för myskväll, Amelie ringer nog snart på dörren :D

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar