söndag 24 oktober 2010

Dag 49 - träningsvärk!

aaaj aj aj sån träningsvärk jag har... körde ju grymt mkt magövningar igår på itrim å pushade mig hårt.. Har grym träningsvärk i varje muskel i kroppen tror jag, men magen e värst.. kan inte skratta eller ens röra solar plexus... AJ! Så ett sånt pass får jag ju göra om för det va ju banne mig effektivt ;D

Idag har jag mest fixat här hemma en massa... finns alltid något att städa eller organisera... Bland annat så har jag gått igenom ALLA mina kläder och har tre fyllda stora påsar med grejer att skänka bort i stl 44-48.. Bara att höra av er om ni vill ha :)Och ännu roligare e att jag hittade två påsar med gamla kläder som jag trodde jag hade slängt redan... alltså kläder som sitter som en smäck nu, och vissa plagg som nog kommer sitta perfekt om några veckor ... me like!! Så jag har gått modevisning här hemma för Mange å njutit av alla mina nygamla kläder .. hihi :)

Förutom allt fixande så var jag å sambon ute på en promenad innan lunch.. regnkläder å regnstövlar på å så ut i regnrusket... och ärligt talat så tyckte vi det va sjukt mysigt med promenad i regnet! Så det blir inget hinder i framtiden :)

Nu e helgen slut och dags att få lite sömn innan en ny vecka startar. Vägning imornbitti, spännande som vanligt ;D

1 kommentar:

  1. Haha!! Känner igen mig så otroligt väl! Modevisning hela dagarna i ändå var det ett tag.. Min man var såååå trött på mig haha.. :) Men visst är det en fantastisk känsla!! Underbart! Du är fantastiskt duktig! Inte långt kvar nu!

    Tack för din kommentar i min gästbok! Jag är superglad över nya jobbet :) Kommer att bli så fantastiskt roligt!

    Kram Lisa-Marie

    SvaraRadera