lördag 23 oktober 2010

lila Lina

Det blev ett riktigt hårt pass på itrim imorse! Jag va taggad som bara den å pressade mig själv, och när jag va klar med mina tre varv så körde jag alla muskelmaskinerna en gång till, följt av sit ups å diverse mag/ryggövningar... va sjukt slut när jag cyklade hem, men också sjukt nöjd!!

Efter dusch å fixande så begav jag mig in till stan och spenderade fem timmar i stan med goa vännerna Josefin, Sandra och i slutet även Petra. Vi gick i en hel hög med butiker och jag shoppade loss på stadium.. blev både träningsbyxor, träningströja och en munktröja (se bild nedan)... jag älskar ju lila och blir helt euforisk när jag ser allt lila som finns i affärerna denna höst!! helt uunderbart.. så båda tröjorna va lila ;) he he...





Vet att jag inte ska handla kläder å så än eftersom nästan 14 kg till ska bort, men jag tyckte det va värt att investera i träningskläderna.. Förr när jag inte tränade så ofta så la jag inte ner så mkt pengar på träningskläderna så mina gamla träningskläder håller inte längre... och jag köpte ju en omgång nya träningskläder i Höganäs häromveckan men behöver ju mer... Nuförtiden så tränar jag ju flera gånger i veckan så det behövs :) Kändes kul att än en gång kunna köpa byxor stl 42 å tröja i stl 40 :) Me like!

Och tjejernas ögon höll på att poppa ut när de kikade in i omklädningsrummet.. jag hade på mig min stora vinterjacka när vi träffades så då syntes ju inte min figur.. å de har inte sett mig på flera veckor.. så när de kikade in å fick se mig i de tajta träningskläderna så blev de paffa å tyckte jag hade försvunnit :) hi hi... det e kul att det syns och känns :)

Ikväll blir det myskväll med min darling.. e heeeelt slut i benen å hela kroppen!!

Mysig kväll på er :D

2 kommentarer:

  1. Ja men du det är verkligen helt otroligt! Bilderna talar sitt tydliga språk, du försvinner framför ögonen på oss! :)

    SvaraRadera
  2. Oh GAD! Hur snygg får man bli!? Grymt jobbat!

    Puss från Hanna, Fredde & Milton

    SvaraRadera