onsdag 6 oktober 2010

Dag 31

Idag e det exakt en månad sen 6 september som var dagen då jag och Amelie började med vår "Itrim-resa". Vi va laddade och inställda på att det skulle bli vår tuffaste höst någonsin... och de första tre veckorna (VLCD) va jobbiga (tyckte jag) men nu när jag är inne i LCD-fasen tycker jag att det e lätt som en plätt... och jag tror inte jag överdriver särskilt mkt... (kanske liite ;) ) men jag tycker sååå mkt om barerna å smoothies å chokladshaken å chilin å couscousen... å det e så sjukt smidigt att slippa laga mat, det e bara att ta det när man blir hungrig. Jag känner mig mkt piggare å starkare å njuter för fullt. Det enda som e lite svårt e att få tiden att räcka till så jag hinner umgås med mina vänner också. För när jag inte jobbar så e det träning eller promenader eller bugg eller någon annan aktivitet som gäller.. så jag måste nog försöka få in mina vänner i mitt träningsschema helt enkelt ;)

T ex idag så hade jag en dejt med min goa vän Emma å den spenderade vi promenerandes i Pildammsparken. Effektivt minsann :) Jag joggade dit när jag skulle möta henne å det kändes bra, ser fram emot att komma igång å jogga lite mer såsmåningom å få upp kondisen.

Efter promenixen va det hem å laga lite couscous å sen bar det iväg till buggen. Full fart, massa snurrar, svårt, svettigt men jättekul :D

Jag gillar denna nya livsstilen!! Och gillar när vågen visar resultat... 0,6 kg mindre idag så nu e det totalt 9 kg :) I like!! Hoppas bryta 10-gränsen inom en vecka och förhoppningsvis 85-gränsen nästa vecka... heja heja mig!!

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar