måndag 1 november 2010

Dag 57 - 81,9 kg ( -14,6 )

Dagens vikt är 81,9 kilo vilket innebär en viktminskning på 1,5 kilo under senaste veckan och totalt 14,6 kilo på 8 veckor :) känns great!!

Uppdatering kl 17,15
Strax dags för ett pulspass på itrim Västra Hamnen med min kära partner in crime Amelie ;D

Måste bara berätta hur konstigt ens hjärna fungerar ibland och lurar en.. innan jag började med itrim så tyckte jag att jag såg bra ut, att jag inte såg så farligt tjock ut med kläder på och det va egentligen mest när jag ställde mig på vågen som jag kände mig tjock, eller när jag provade kläder i affärerna... så när jag startade denna bloggen och la upp fotot med mig i den lila klänningen så tyckte jag att jag såg normal ut där och tänkte att folk kommer kanske tycka jag e konstig som säger att jag ska gå ner 20-25 kilo för på det fotot såg jag ju så normal ut och inte tjock...
MEN nu när jag tittar på det där fotot så ser jag en helt annan tjej och blir förvånad över att jag såg så tjock ut på det fotot (och även var det i verkligheten)... för så uppfattade ju inte min hjärna det innan... visst e det konstigt hur blind man kan bli?!

nu blir det träning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar