måndag 11 oktober 2010

Dag 36 - 86,4 kg ( -10,1 )

Fem veckor avklarade och vågen landade på 86,4 imorse vilket ger senaste veckans resultat på -1,7 kg och totalt -10,1 kg lättare :D

Känns härligt att kilona fortsätter rinna av... sakta men säkert :) fast inte så himla sakta ändå! tänk, 10 kg på 5 veckor!!! crazy and amazing!!

Blev en skön promenad på 30 min under lunchen idag å sen blev det ett pulspass på Itrim efter jobb. Känns härligt att ha fått igång en aktiv livsstil!

När jag kom hem så va det dags att baka Herman, den lille surdegen som jag skött i 10 dagar... Känns knasigt att baka nåt man inte får smaka, men det funkar. Jag älskar att baka men vi har en värdelös GASugn som gör att man inte kan följa recepten... enligt receptet nu så skulle kakan va inne i 170 grader i 45 minuter... jag satte ugnen på 150 grader (vilket e det lägsta i vår ugn)... och efter 25 minuter så tittade jag in å då hade den börjat bli lite bränd redan... jag tog ut den å den verkade vara klar, vi får väl se hur den smakar när Mange tar en bit ikväll...nästa gång får det bli 20 minuter så den inte bränns... Dumma ugn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar