tisdag 26 oktober 2010

Dag 51 - gå gå gå

temat för dagen har verkligen bestått av promenader.. Övertalade min älskade sambo igårkväll att oavsett hur sur jag skulle bli på morgonen så va han tvungen att väcka mig å få upp mig så jag kom iväg på min morgonpromenad som jag försökt med i en vecka... och han lyckades :)

så det blev 25 minuters ordentlig och svettig powerwalk imorse innan jag begav mig till jobb :) och sen på lunchen hann jag med en ordentlig powerwalk då också på 25 minuter... och när jag väl kom hem efter min kvällslektion i spanska kl halv nio så gick jag å granntjejen Sofie ut på en timmes powerwalk!! alltså totalt 1 h 50 min... väldigt nöjd!!



nu blir det hopp i säng, välförtjänt må jag säga :)

(Imorgon blir det bakning av Herman igen, men i muffinsvariant... håll tummarna för att det ska lyckas trots cp gasugn)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar