tisdag 5 oktober 2010

Dag 30

Igår va jag på Itrim å tränade, skönt!! Hade inte varit där på hela förra veckan för jag hade så fullt upp, men nu e jag back in business igen! Jag köpte en sån där apelsin/mango smoothie som jag inte har smakat innan, och kan lugnt säga att det va tur jag bara köpte en och inte ett helt lager... För fyyyyy sören va den smakade pekka!!! Drack den till frulle idag å fick verkligen tvinga ner den med lite äcklade miner... Jag e ju inte så glad för apelsin så jag hade det på känn... Huuu inga fler såna tack, jag håller mig till de mumsiga jordgubb/citron! Måste dock säga att LCDmaten e fantastiskt god!!! och mättande!! Känns underbart att bli mätt å sen inte bli hungrig förrän efter 4 timmar :)

Idag blir det ingen träning för ikväll e det dags för spanskalektion å den ligger så dumt.. slutar kl 17 på jobb å den börjar 18,30 å slutar 20.... men men, det e kul med spanskan :) Så det får bli promenader istället. Har precis varit ute på dagens lunchpromenad vilket va himla skönt!

Fick ordentlig huvudvärk igårkväll å vaknade med likadan imorse... inte skoj, å va lite orolig att det va tecken på att jag skulle bli sjuk igen, men tack å lov gick den över på förmiddagen så nu känner jag mig pigg å glad igen :)

Upptäckte förresten att jag hade missat lägga ut ett foto i förrförra inlägget på hur Herman såg ut när han va färdigbakad, men nu finns det där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar