måndag 18 oktober 2010

Dag 43 - 84,7 kg ( -11,8 )

Ja dagens resultat visade sig inte va så långt ifrån den där våg-slippen från itrim i lördags trots allt ;)

Alltså blev morgonens vikt 84,7 kg och det innebär en viktminskning på -1,7 kilo under senaste veckan, och totalt -11,8 kilo sen starten för sex veckor sedan!! Jag e mycket nöjd.. Och har kommit under ännu en härlig gräns... 85-gränsen!! 80 nästa!!! ;D

6 veckor kvar... jag ska banne mig göra allt jag kan för att fortsätta snitta på drygt 1,5 kilo per vecka... lyckas jag med det så når jag 75 på dessa 12 veckorna vilket hade varit fantastiskt.. men jag vet att det kommer gå långsammare... Så jag ska bara kämpa på så får vi se vart jag hamnar helt enkelt!!

Det efterfrågas foton i kommentarerna å jag har inte hunnit men jag lovar att jag ska försöka rota fram lite före-bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar