söndag 17 oktober 2010

Dag 42 - halvvägs

Nyss hemkommen från en tre timmars-kurs i Foxtrot.. helt slut i huvudet och trött i benen, det är mycket mer ansträngande än vad man tror!! puh..

Annars har vi haft en lugn men effektiv dag idag.. Har fortsatt lägenhetsrensningen så vi har slängt ännu mer saker som aldrig används... känns härligt att rensa ut! Kvar är några skåp i hallen, lite av extrarummet samt hela min klädgarderob :D

Imorgon e det vägning för att få resultatet efter 6 veckor med Itrim. Tänk att halva tiden av måltidsersättning har gått... och det har gått så otroligt fort!!

Mange frågade idag hur det kändes att ha gått ner så mkt på så kort tid... och ärligt talat så tror jag inte att jag har fattat det än.. att det har gått in... det rullar på så fort så jag hänger inte riktigt med... Men e såå glad för det!!

6 veckor kvar... ca 8 kilo kvar för att nå viktmålet för dessa 12 veckor... och totalt nästan 15 kilo kvar till slutliga målvikten... ska kämpa å försöka gå ner mer än de 8 kilona de närmsta 6 veckorna... heja heja!

1 kommentar:

  1. Fler bilder!!!! :)

    Herregud blir svettig bara av att läsa allt du gör... jag sitter mest och hobby super vin på söndagskvällarna...
    //Petra

    SvaraRadera