måndag 11 oktober 2010

Dag 35

på Söndagen så blev det en ordentlig sovmorgon, gick inte upp förrän vid elvatiden.. inte optimalt men ibland kan man förtjäna en härlig sovmorgon!

Vi började med att städa här hemma, och när jag höll på att ställa i ordning alla skor i hallen och kikade in i klädkammaren så hittade jag två par stövlar som jag inte använt på drygt 3 år för att jag inte kunnat dra blixtlåset hela vägen upp.. har tagit stopp när det e ca 7 cm kvar... så jag provade dem och tadaaaa, nu gick de hela vägen upp utan problem :D tjohoo.. den här viktminskningen börjar ju märkas överallt! I like it!!

Sen åkte jag å min söta vän Petra till stallet å red ut i det härliga vädret. Vi travade å galopperade å njöt ute bland åkrarna i nästan 1,5 timme... kan lätt sägas att det blir träningsvärk i benen... puh! Men härligare motion finns inte <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar