onsdag 13 oktober 2010

Dag 38

Ännu en dag på jobbet avklarad å nu e det hem å tvätta några timmar innan det är dags för buggkurs, vilket blir dagens motion :)

Tänkte dela med mig av lite bilder från igårkväll, Sofie fotade nämligen lite när jag sprang runt å provade kläder... Det e kass skärpa å så men ni ser ändå ;)

Först härunder e det bilder på min kostym som numera e alldeles för stor... det va dessa kostymbyxorna som satt tajt över rumpa å lår för sex veckor sedan... snacka om skillnad... bye bye kära kostym!





Och härefter kommer foton på mina nya fortf supertajta träningsbyxor samt ett gammalt linne som jag grävde fram igår :) här ser man verkligen att kilona har försvunnit!





Ska försöka gräva fram något foto där man ser mig i helkropp så ni som inte vet hur jag såg ut innan kan se skillnaden :)

8 kommentarer:

  1. Du drunknar ju i kostymen.. :) Fortsätt så, du är superduktig Lina!

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  2. Haha gött att byxorna är jättestora på dig =) Du e superfin gumman, det är du oavsett vikt bara så du vet =) Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. OH maj gad älskade Lina vad SNYGG du är!! =)
    Hjälp! Som kilona rasar alltså! Puss

    SvaraRadera
  4. Grattis min fina kusin! Kramar i massor.

    SvaraRadera
  5. Grrr fy fanken vad snygg du är!!
    // Petra

    SvaraRadera
  6. Taaack alla sötisar!!! :D puss på er!

    SvaraRadera
  7. Vad häftigt! Jättekul att se att går så fantastiskt bra! Hade varit kul att se innanbilder också :)

    Superfin är du!

    Kram Lisa-Marie

    SvaraRadera
  8. Hej,
    Vilken inspirerande blogg. Börjar min ITRIM resa imorgon -spännande.
    Blir så otroligt peppad av din blogg, och nu dessa bilder. Ska med iver läsa allt från början och följa med på din resa.
    /Andrea

    SvaraRadera