lördag 30 oktober 2010

Dag 55

Efter en mysig frukost med barnen så har de nu blivit hämtade av min syster, Mange har stuckit iväg å spelar badminton och jag ska nu bege mig till Itrim för ett pulspass. Ska bli powerwalk både dit å hem tänkte jag :)

Sen ska vi besöka lokalen där Mange ska ha sin 30årsfest, ska bli kul att se den! två veckor kvar till festen!!

Och ikväll ska jag på fölsedagsmiddag hos min underbara och superfina vän Petra <3 Jag måste planera lite med maten.. kanske får köra "en Amelie" med gurka till förrätt, soppa till varmrätt å en bit chokladbar till efterrätt ;D hi hi! Hon e uppfinningsrik hon, söta Amelie!

Nu e det dags för träning iaf!!

Uppdatering 18,30

Traningen gick bra, känner mig starkare å starkare!! Men va rätt irriterad sista halva av passet.. Jag förstår mig inte på vissa människor... tanken med Itrims cirkelgym är att man ska gå runt i en CIRKEL å följa stationerna i en viss ordning... borde inte va så svårt väl?? Men idag så va det en kvinna som plötsligt hoppade in framför mig och körde min nästa station så att säga.. Sen så hoppade hon plötsligt fram två stationer så vi hade en mellan oss... och sen när det va dags att byta så hoppade hon tilbaka ett steg till den som jag då skulle ta... hon satte sig snabbt på den å frågade om jag va på väg till den.. ja sa jag... å då sa hon !jag har fått flytta mig 3 gånger redan idag så nu gör jag inte det".... Jag bara "inte så konstigt eftersom du tar dem i fel ordning!!"..... skitsamma tänkte jag, jag drack lite å fortsatte sen med henne på stationen framför mig... efter några stationer så går hon då å dricker.... och när hon sen kommer tillbaka så e det dags att byta station och då tar hon den jag ska till (IGEN).... när hon egentligen borde ha flyttat en fram eftersom hon drack... så jäkla respektlös å dryg människa!! och jag va för feg idag för att säga ifrån på skarpen.. händer det igen så ska jag banne mig stå på mig!!!



Sen va resten av träningspasset helt förstört för mig, jag bara störde mig på henne hela tiden, jäkla människa!!! :(

Nu ska jag skita i det å dra på middag hos mina härliga vän Petra. tar med min chili sin carne å värmer å så har hon fixat lite coca cola zero som jag får lyxa med ;D

trevlig kväll på er!!

2 kommentarer:

  1. Stå på dig!
    jag har råkat ut för en sån person en gång när jag tränade på Itrim i västra hamnen. kommenterade mig när jag av misstag ej råkade ställa magmaskinen i rätt position. Sen hoppade hon fram och tillbaka. Jag brukar också kunna göra så på grund av att jag för tillfället inte kan träna i alla maskiner men då får man ta hänsyn till de övriga som tränar.

    SvaraRadera
  2. Eller hur, klart man kan hoppa runt men då får man anpassa sig efter dem som följer cirkeln... Tack, Jag ska stå på mig nästa gång ;)

    SvaraRadera