lördag 30 oktober 2010

Dag 54 - Halloween

Fredag, Halloween och barnpassning, myspys!!

Efter jobb åkte vi till mina föräldrar i Falsterbo och åt middag och sen tog vi med oss två av mina syskonbarn hem för de skulle sova över hos oss. Hugo 9 år och Tilda 5 år. Eftersom det va halloween så hade de lite utklädnader med sig och vi gick å "trick or treat":ade hos min ena syster och hennes pojkvän som bor nära oss. Systern visste redan att vi skulle komma men hennes pojkvän blev väldans paff ;) jättekul!

På fotot nedan ser ni dem, grismasken som Tilda har på sig hörde ju dock inte till hennes kostym men den e rätt rolig ;)


Sen blev det godis å mys i soffan tills barnen däckade halv elva och då kollade jag å Mange på filmen "Flickan från ovan"... den va sorglig, bra men sorglig :(

Iaf så blev det ingen motion alls, bara 15 min promenad på lunchen... inte bra.. denna veckan har varit helt fullsmockad med grejer som hindrat mig från träning å sånt, men denna helgen ska jag försöka ta igen det ;D

Trevlig helg på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar