torsdag 14 oktober 2010

Dag 39

Dagens vikt 95,9 kg... nej vänta, 85,9 ska det ju va... skriver fel jämt å ständigt... ha ha, hjärnan hänger inte med i svängarna ;) Så det går framåt sakta men säkert!

Det går liite långsammare nu så jag har bestämt mig för några förändringar:

- ska bara väga mig på måndagar och torsdagar
- börja träna 3 pulspass/v istället för 2 (mån, tor och lör)
- börja ta morgonpromenader a 30 minuter ca 4 ggr/vecka
- långpromenad minst en timme 2 ggr/vecka

Ska lägga upp ett litet schema så blir det lite lättare att följa... tycker inte detta är för höga krav, känns ganska rimligt.. förutom att jag e så sjukt morgontrött å gillar mina sovmorgnar... men börjar ju inte förrän kvart i nio om dagarna så jag hinner ju lätt med 30 min på morgonen. och som sagt inte varje dag så jag får ju mina sovmorgnar ibland ;)

Jag va hos tandläkaren imorse, INGA HÅL!! tjohoo :) extra roligt va att hon la märke till att jag gått ner i vikt... jag berättade om allt och hon berättade att hon har gått upp en hel del i vikt för hon slutade röka för ett halvår sen å äter massa godis (trots hon e tandläkare)... och att hon ville gå ner... så vi får se... hon sa när jag gick att hon hade blivit inspirerad av min berättelse å det kändes kul att höra :) Alla kan göra detta, bara man verkligen vill!

2 kommentarer:

  1. Perfekt med dina inplanerade långpromenader =) Jag och hund följer gärna med om vi får. Du är duktig!
    /Emma

    SvaraRadera
  2. jaa låter jättebra, världens bästa promenadsällskap!! :)

    SvaraRadera