lördag 23 oktober 2010

Dag 48

Myskvällen med Amelie blev en riktig hit :) Först hade vi Idol på i bakgrunden å satt å snackade om allt möjligt. Sen skulle vi spela Wii Fit vilket Amelie aldrig hade gjort.. efter lite tekniska problem och batteriinhandling så kom vi till sist igång!



Vi körde fullt ös i två timmar och blev svettiga å trötta.. Det härliga fotot på Amelie och hennes flygande hår här under visar precis hur hårt hon körde... fullt ös och jättekul!! :)





ha ha, roligt och motion på samma gång :) Amelie va grym på yogan och fick bedömning både "bodybuilder" och "Yogatrainer" .. Jag älskar Wii Fit, måste verkligen köra det oftare. Om man inte pallar ta sig ut i höstmörkret så e det ju bara att dra igång det här hemma istället!!

Jag hade även provat att göra isglass av PepsiMax.. blev lite för svag smak så det smakade mest is ;) men kan nog bli riktigt bra om man gör det med lightsaft eller något sånt istället där man kan ha högre koncentration på smaken :)







Idag vaknade jag och gick upp redan klockan 7 trots det e lördag.. gäsp... men sambon skulle upp för han skulle köra till Bordershopen i tyskland och inhandla lite inför hans stundande 30 årsfest :)

Nu närmar sig klockan nio och eftersom jag ändå är vaken så beger jag mig tidigt till Itrim för dagens pulspass. Sen idag blir det heldag på stan med tjejkompisarna!!

Trevlig lördag på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar