tisdag 23 november 2010

Dag 79

Idag e det min Darlings fölsedag, han fyller hela 30 år :) här e ett litet foto på honom från imorse när han gick till jobb..


Jag e så trött nu pa eftermiddagen, höll på att somna när jag läste ett dokument... Tror det e en effekt av att jag knappt sov natten till igår för inatt har jag tack å lov sovit gott. La en tjock extrakudde under min så jag har sovit lite halvt sittandes.. det gjorde susen för då hostade jag inte så mkt så jag fick sovit gött :)

Igårkväll va jag världens snällaste sambo och bakade fyra st kladdkakor som darlingen kunde ta med på jobb å bjuda på idag... Han hade nämligen ett möte på kvällen så det hade blivit sent om han skulle göra det efter.. men det e lite självplågeri att stå å baka sånt smaskigt ;) men jag överlevde även denna gång!

Ikväll ska vi ut å äta med Manges ena syster å hennes sambo. Mumsit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar