måndag 29 november 2010

Dag 85 – 78,7 kg ( -17,8 )

Jepp, inga sensationer på vågen, ner 1 hekto senaste veckan ( -17,8 kg totalt).. men med tanke på att jag ätit 2+2 och inte motionerat, endast en promenad, och att jag både drack vin, åt prinsesstårta å choklad i lördags så e det ganska otroligt ändå att vågen inte visar mer!! Jag e nöjd :)

12veckors-målet (enligt min hälsoanalys för 12 veckor sedan) var ju 77 kg, men med tanke på omständigheterna så har det ju inte varit möjligt.. men det kommer ;)

Helgen har varit bra, tjejkvällen i fredags va super!! Fick min efterlängtade sushi (sashimi) å det blev kanonbra men servitrisen va lite krånglig när jag ville beställa utan ris å ha extra grönsaker istället… men det löste sig som sagt å va sjukt gott!! Titta bara så smaskigt ;)



I lördags så va det släktkalas för sambon som fyllt 30 så då va det catering från Ingelsta kalkon, passade ju mig perfekt… sen slank det även ner prinsesstårta å lite choklad… å två glas vin.. men men…

Det har dock uppstått ett problem… efter jag ätit tårtan å chokladen i lördags fick jag sjukt ont i magen å va dålig i magen… på söndagen mådde jag först bra men åt sen en laxburgare med ett halvt GI-hamburgerbröd… å då blev jag dålig i magen igen å va dålig hela kvällen å natten… å nu har jag precis ätit lunch (kalkon å grönsaker) å fick akut ont i magen å fick springa på toa igen… inte bra :( får börja om igen med snäll mat som kokt fisk å så… å se om magen repar sig..

Äntligen har iaf den elaka förkylningen släppt sitt järngrepp om mig, har pyttelite hosta kvar men känner mig så pass bra att imorn e det dags för ett pulspass på Itrim!! Tjohooo vad jag längtar :D
Och på torsdag e det dags för mitt 12 veckors uppföljningssamtal som jag ska ha med vår coach Patrik!

Dagens tips!! (för er som inte redan sett det på hemsidan…) Itrim har nu kommit ut med en kokbok som finns att köpa/beställa på Itrim-centerna!! Jag ska köpa min imorn :)

1 kommentar:

  1. Men det är ju neråt i alla fall och med tanke på att du inte tränat så är det ju faktiskt rätt bra =) Det är väl ganska vanligt också att man står lite stilla i början när man trappar upp efter vad jag förstår. Kämpa på gumman! KRam

    SvaraRadera