måndag 8 november 2010

Dag 64 - 80,0 kg ( -16,5 )

Idag har det gått 9 veckor och vågen stannade på 80 kilo prick! Hade varit liiite roligare med 79,9 men men jag e sjuuukt nöjd. :) Det innebär en viktminskning på 1,9 kilo under senaste veckan samt totalt 16,5 kilo på dessa 9 veckor.

3 veckor kvar!! Go go go!! :D

Promenerade till Itrim från jobbet å bytte om för att köra en ordentlig runda men efter 2 stationer så smällde det till med en ordentlig huvudvärk :( kämpade på nästan två varv lite halvhjärtat innan jag gav mig... körde lite situps å ryggövningar, eftersom de va stillsamma så gjorde det inte lika ont i huvudet..

lite orolig för vad det e som e fel... först dessa extrema yrselattacker inkl huvudvärk hela helgen och nu huvudvärk igen... inte varit yr idag iaf... får se om detta fortsätter, isf får jag nog gå till läkaren... har druckit massor idag så idag kan det iaf inte ha berott på att jag druckit för lite... jaja, får se...

Blev iaf ca 8100 steg idag och ett fantastiskt resultat på vågen :) Hoppas på att se den där 7an på vågen imorn!! om det så bara står 79,9 (1hekto) så blir jag lycklig!! hi hi...

nu ska jag ta en Ipren å vila mitt stackars huvud å kolla på Biggest Looser Sverige.

4 kommentarer:

  1. Du och jag har hållit på med Itrim nästan exakt lika länge. Det är verkligen inspirerande att läsa din blogg. Du är imponerande duktig med alla steg och all träning! Snart, snart är står din våg på 79 och nånting. Fortsätt att kämpa!
    Kram från Katarina

    SvaraRadera
  2. Tack!!

    Hur går det för dig Katarina? Känns det bra? skönt att snart va klar med de 12 veckorna!? ;)

    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Håller med- läängtar efter att de första tolv veckorna ska ta slut så att man får äta nånting annat än Itrim-mat. Men viktmässigt har det gått bra, nästan på kilot som för dig :)) Jag hoppas också att kunna passera 80gränsen- för sista gången- om några få dagar. Jag är kortare än du och har en lägre målvikt, men jag kommer att klara det.
    Visst känns det härligt att kunna dra på sig de där älsklingsbyxorna igen som det var så länge sen man hade?
    Jag har svårt att få ihop mina steg, men jag kör både spinning o bodypump så det jämnar väl ut sig.
    Kör hårt - både med träningen och bloggandet!
    Kram Katarina

    SvaraRadera