onsdag 10 november 2010

Dag 66

Inte många knop idag heller.... Varit väldigt yr igen... Inte bra... Vågen visar ett helt kilo mindre idag än i förrgår men jag e rädd att det e en del muskler också eftersom jag inte varit igång å rört mig alls.. men det kommer tillbaka när jag sätter fart igen, förhoppningsvis imorn :)

Har iaf passerat den magiska 80-gränsen :D wiiiiiiiii!!!!!!!!

Har dock ett dilemma som jag funderar över hur jag ska göra... Jag märkte ju att min hemmavåg visade 0,5 kg mer än Itrimvågen när jag började för 2 månader sen.. och jag tänkte då att det ju blir fel om jag får olika resultat så därför har jag dragit av 0,5 kg på alla hemmavägningar.. men sen har det ju blivit så att jag inte fokuserat så mkt på itrimvågens vikt utan snarare fett och övriga värden samt har gått på hemmavågens vikt - 0,5 ... Och det e rätt störigt å börjar kännas onödigt att dra av det där halvkilot.. samtidigt som det kommer bli rörigt att plötsligt räkna om alla tidigare resultat.... Även om det blir samma antal förlorade kilo.. Men det e ju hemmavågen som jag kommer använda i framtiden.. hmmm , hur ska jag göra?

Å nu verkar vår dator ha pajat helt... Bara massa konstiga färger å ränder över hela skärmen ena stunden å helt svårt skärm nästa stund... Drygt! Tur man har hunnit skaffa en Android så jag kan blogga ändå...
Mange e bortrest å då brukar datorn strula så skulle inte förvåna mig om den funkar imorn igen när han kommer hem ;) hoppas.....

Kram å godnatt!

2 kommentarer:

  1. Hej och grattis än en gång till att gå under till nytt tiotal.
    Vill bara säga att det är bra att fokusera på vikten när man är i nedgång men sedan när kroppen har hittat sin idalvikt kommer den gå upp och ner beroende på hur mycket du tränar för tillfället, hur mycket du har tillåtit dig att äta och så finns det naturliga svängningar framför allt er tjejer.

    Det jag vill säga är att du ska vikten mot för en vecka sedan. Inte dagen innan eller före. Det brukar bli bäst så och så försvinner de tillfälliga upp eller nedgångarna.
    Lycka till

    SvaraRadera
  2. Tack Peter, ja just nu har jag svårt att inte väga mig varje dag men sen när jag nått malvikten så kommer jag inte fokusera lika mkt på det. Som du sager så kommer man väl pendla +/- nåt kilo.. men det e ju ett tag kvar tills jag e där ;)

    SvaraRadera