måndag 15 november 2010

Dag 71 - 79 kg ( -17,5 kg)

Jepp, efter helgens bravader på festen och även faktumet att jag har börjat äta igen så har vågat gått upp 0,5 kg under helgen, men det får va.. Nu känner jag mig extremt mkt piggare igen, yttepytte yr men det blir bättre å bättre så nu kan jag börja köra igång med motionen igen.. Skönt!!

Det innebär iaf att efter 10 veckor väger jag 79 kg och jag har slutligen gått ner totalt 17,5 kg , dvs -1 kg sista veckan.

Jag känner mig nöjd och redo att komma igång ordentligt med den nya fasen "Varierat". Det innebär alltså att jag nu första veckan byter ut ett mål mat om dagen till "vanlig mat". Det ska vara enligt Itrims "Handfast minus"-metod vilket innebär en handflata protein och tre knytnävar frukt/grönt.

Sen byter jag ut ännu ett och kommer alltså äta 2 vanliga mål och två itrimmål om dagen tills jag når min målvikt! Kommer säkert gå kanon :) Jag e taggad! (måste bara kolla in massa recept eftersom detta blev lite hastigt och jag inte va helt förberedd)

Första måltiden blev lax på en spenat/soltorkad tomatbädd med rivna morötter och broccoli/blomkål. Mumsigt förutom blomkålen som sagt ;)


Här kommer även en bild från i lördags , den är suddig och jag ska byta ut den såfort jag får en fungerande dator igen så jag kan lägga in de bra bilderna från kameran istället för mobilen... Suddig men ni ser ändå... kände mig jättefin!! :)


Och här e även bild på min sönderrivna arm... sönderriven pga paljetter på klänningen... fin klänning men farlig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar