onsdag 3 november 2010

Dag 59

Hinner inte många ord nu, men vill bara säga att jag tyckte det va så härligt att se på vågen imorse... 81,4 kilo vilket innebär att jag nu har passerat -15 kilos gränsen!!! mer exakt 15,1 but who's counting ;D YAAY!!

Nu e det dags för mage/rygg-träning på itrim och därefter blir det buggkursen :)

Uppdatering kl 22.30
Core-passet va himla bra, många övningar som e bra för min halvskadade rygg, men två övningar som jag inte alls kunde göra pga ryggen... Kerstin som höll i passet va väldigt bra! Roligt att de håller såna inspirationspass ibland :)

Idag har jag minnsann gått många steg. Gick till jobb, gick en superhärlig 45 min promenad i rask takt på lunchen med min kompis Petra som va ledig, gick 1500 steg på jobb, gick till itrim och gick från itrim å hem samt ca 5000 steg på buggen.. vilket totalt blev 18 082 steg! Inte illa ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar