tisdag 16 november 2010

Dag 72

Mums va gott det är att äta igen :) Uppskattar grönsaker å nyttig mat så otroligt mkt mer nu än innan.. konstigt det där att man kan ställa om hjärnan så... Här e ett foto från dagens lunch (som tillagades igårkväll).

Kycklingbitar med wokgrönsaker och en morot.


Jag får inte ont i magen men jag känner hur den arbetar efter jag ätit å magen e lite ostabil just nu, men jag förstår den ;) så jag ska försöka va så snäll som möjligt så den vänjer sig sakta men säkert!

Va förresten inne en sväng på Itrim Sveriges hemsida idag och upptäckte att de lagt upp min blogg där, ingen aning om när det blev gjort men det va ju kul :)

Nu ska jag snabba mig hem för å ta en tranbärs-bar för om 40 min e det dags för spanskalektion.. den sista för denna terminen!!

Hasta luego mis amigos!!

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du mår bättre. Man går ju ner även på varierat så du kommer nå dina mål snart, det är jag säker på! kram

    SvaraRadera
  2. Tack, ja förr eller senare så ska jag nå målet... Kram

    SvaraRadera