fredag 19 november 2010

Dag 75

Fredagkväll å förkylningen börjar ge sig :) inget halsont längre å mkt piggare, bara lite snuva kvar. Goodie!

Jag är i lite lätt chock för jag gick till frissan idag å bad henne klippa mig kort... Å DET BLEV KORT! Helt impulsivt... Så därför e jag lite chockad... Men det blev fint :) kan tyvärr inte lägga upp foto för vår dator e inte lagad än... Men det kommer!

Vägde mig igårmorse hemma å då stod vågen på 78,8 dvs jag hade gått upp 1,3 kg på sista veckan.. Ingen höjdare... Men det har sin förklaring i o m jag inte kunnat träna på nästan två v pga sjuk plus att jag börjat äta enligt itrims upptrappning..

Å igårkväll va det gruppmöte på Itrim å jag ville inte titta på kvittot man får från vågen... Men kunde såklart inte låta bli... Vikten va mindre än sist å några hekto mer än hemma men det va ju kväll så det e skitsamma.. men jag blev så glad när jag såg att fettmassan hade minskat sen för två v sen och muskelmassan hade ökat :) positiv överraskning!
Och imorse stod vågen på 0,5 kg mindre så det kändes ju bra också :)

Snart e jag på gång igen! Och imorn får jag börja äta frukost :D

4 kommentarer:

  1. Det är gott med mat.
    Hoppas du inte känner någon ångest för maten för det ska du inte ha.

    Bra jobbat.

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du börjar må bättre igen! Snart är du igång med träningen igen, men var smart och vänta tills du är helt frisk.
    Vi är många som hejar på dig :)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Härligt att höra att du är på bättringsvägen :) Verkar som att alla är snuviga just nu! Jag har blivit bättre också efter resan så det länns bra! Härligt att det fortfarande går bra, underbart att kunna äta men svårare att hålla sig från det man inte ska äta :)

    Stor kram till dig!
    Lisa-Marie

    SvaraRadera
  4. Tack!! Maten smakar underbart gott, ingen ångest här, men ja sötsug har kommit tillbaka igen men det e lite lättare nu att stå emot än va det va förr :)
    Jag ska absolut vänta med träningen tills jag e helt frisk!!
    Kram på er!!

    SvaraRadera