fredag 12 november 2010

Dag 67-68

Denna vecka har varit väldigt jobbig... Varit extremt yr å haft vanlig huvudvärk eller migrän typ hela tiden, varit febrig och även illamående... Varit hemma från jobbet och bara sovit å vilat.. kroppen känns helt slut.. inte blivit varken träning eller promenader sen jag försökte och fick avbryta i måndags...

Det är inte bra å jag blir lite orolig... Orolig att det e tecken på att kroppen inte orkar gå på dieten längre... Men det kan ju lika gärna vara något annat... Mina nära å kära e oxå oroliga å Mange tvingade i mig en kiwi igårkväll.. jag har absolut ingen ångest för den, den piggade t o m upp mig..

Tankarna snurrar över om jag ska fortsätta de två sista veckorna eller om jag ska nöja mig med 10 v och gå över till 2 + 2... Jag e ju jättenöjd hittills så det känns inte som hela världen om jag avbryter men vill inte göra det i onödan...

Kilona har rasat av i en extrem fart denna veckan.. 1,5 kg sen i måndags vilket innebär totalt 18 kg på 9,5 v.. denna veckans förlust av kilo är dock inget jag är glad över för eftersom jag inte rört mig alls så bör det mesta varit tappade muskler... Och det känns mkt värre än om vikten hade stått helt still..

What to Do? Får nog ringa å prata med Itrim... De har ju varit med om det mesta...

Uppdatering 16.20
Inte blivit av att jag pratat med itrim, men det känns som det vänt nu... Ingen huvudvärk el yrsel på hela eftermiddagen :) ska försöka mig på en promenix lite senare så får vi se hur det känns... Saknar mina promenader!!

2 kommentarer:

  1. Att du mår bra är det viktigaste. Var rädd om dig. Du är ingen quiter bara för att du börjar äta lite mer- nu orkar du fortsätta att kämpa!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Tack Katarina, du har helt rätt :) nu fortsätter kampen men med mer krafter!
    Kram

    SvaraRadera