onsdag 24 november 2010

Dag 80

Vi hade ne riktigt mysig fölsedagskväll igår, middagen va mumsig å sällskapet trevligt. Jag åt lite tapas först å sen en "Angusbiff med senhöstsallad" vilket va mumsigt och nyttigt :) Efterrätten skippade vi å tog kaffe å praliner hemma istället. Va ju proppmätt ;)

Nu känns det som att förkylningen har försvunnit, bara hostan som envisas, men även den har blivit mkt bättre så jag får sovit ordentligt på nätterna nu.. skönt!

Idag va det ett vackert vitt vinterlandskap i Malmö när jag vaknade.. jättemysigt.... förutom att jag helt glömt att jag slängde alla min vinterskor i våras efter den tuffa vintern.. de hade gjort sitt... så nu hade jag inga vinterskor!! Fick promenera till jobb i vanliga stövlar, lite kyligt men det gick.. Så på lunchen blev det skoshopping å jag hittade ett par trevliga stövlar med lurv inuti :) Perfekt!

Ikväll e det dags för buggen, lite nervöst eftersom jag missat de senaste två gångerna pga varit sjuk... men jag brukar lära mig snabbt så jag ska nog komma ikapp ;)

Nu hem å sätta igång tvätten!!

Trevlig onsdag på er kära vänner :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar