söndag 28 november 2010

Dag 83-84

Tänk vad tiden går fort... Imorgon är det 12 veckor sen jag och Amelie började vår resa med Itrim och tiden har bara runnit iväg.. tanken var att vi under dessa 12 v skulle gå programmet "snabbt" dvs endast äta måltidsersättningar och inte vanlig mat.. Amelie är en stjärna och har fullföljt detta exemplariskt.. jag blev däremot tvungen att avbryta två veckor tidigare pga att min kropp inte mådde så bra och då börja med nästa fas (en v upptrappning för att vänja kroppen vid mat igen och därefter 2+2 dvs 2 mål vanlig mat å 2 mål ersättningar per dag ) .. kändes jobbigt först att inte kunna slutföra det jag påbörjat, men man måste lyssna på kroppen..

I samma veva som jag började äta så blev jag sjuk och nu två veckor senare så e jag fort inte helt frisk, men ser ljuset i tunneln iaf.. därför har jag inte tränat nu sen jag började må dåligt för tre v sen.. och jag kan säga att för första gången i mitt liv så saknar min kropp träningen å är rastlös.. känns bra, det är ett gott tecken!

Itrim innebär inte bara ett snabb lösning på att gå ner i vikt.. det är en livsstilsförändring och jag är så tacksam att ha Itrim i mitt liv :)

Vikten har stått relativt still under dessa sjukveckor, kanske gått upp ett kilo men jag e inte orolig. Jag vet att när jag mår bra så kommer jag träna skiten ur varje återstående kilo för jag e envis å har bestämt mig :)

3 kommentarer:

  1. Helt rätt inställning, bara kör järnet när du blivit frisk =) När är det din hälsouppföljning?

    SvaraRadera
  2. jepp Amelie, inte lönt å stressa upp sig över något man inte kan påverka ... På torsdag e det dags för uppföljningen med Patrik :)

    Tack Chrissan! :)

    SvaraRadera