torsdag 25 november 2010

Dag 81

Det blev ingen bugg igår, Mange va krasslig å jag hostar som bara den... Idag har jag t o m känt mig sämre igen... tung i huvudet, mer snuvig å en jäkla hosta... :(

Jag har iaf kommit igång med mina promenader igen, inga superlånga än så länge men till å från jobb å lite så, så får iaf ihop ca 7000 steg om dan å det e ju en bra start.. när jag sen inte har ont i lungorna å hostar så e det dags att sätta fart på riktigt... Då ska det banne mig va fullt ös! :D

Trots att jag inte e helt frisk och att det snöat massor så åkte jag till stallet ändå... Körde ett tufft dressyrpass men det gick bra, va mkt galoppövningar å då blir man inte lika anfådd som i traven så inte så mkt hosta :) great!

Nu e det dags å sova! Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar