måndag 22 november 2010

Uppdatering dag 78

lite trött på människor som först berömmer och säger att man är duktig som gått ner i vikt å tagit tag i det... å så säger jag att japp jag kämpar på, jag är inte i mål än .... å när de får höra att jag ska ner ca 8 kg till så blir de förfärade å tycker att det låter som för mkt... Ursäkta men vad vet du om hur min kropp ser ut om 8 kg??? eller 10 kg för den delen... jag ligger fortfarande på gränsen normal/överviktig så jag är knappast anorektisk! Jag får helt enkelt sluta säga nåt å låtsas som ingenting... eller ljuga när de frågar så får vi väl se om de märker att jag minskar ännu mer... suck!

Angående BMI så är jag nu nere precis under 25 å det känns så gött... aldrig mer överviktig... och aldrig mer över 80 kg... (förutom vid graviditet förstås)

Så himla sugen på att shoppa men jag har bestämt att när jag passerat 75 kg, vilket är en EXTREMT Magisk gräns, då får jag börja shoppa loss :) Lagom till julrean kanske ;)

Här kommer ett foto från min mobil, inte världens bästa men ni får iaf se min nya korta frissa :)

4 kommentarer:

  1. sicken läcker frilla!! du e så grymt snygg min linafina :) skit i de som bara e avis på att du blir mkt snyggare än dom!!! ja hejar på dig!!!! pusskram josie

    SvaraRadera
  2. Ja det där känner jag igen, säger man vad man ska väga så säger de bara "åh men då är det ju inget kvar av dig". Men jo, det borde finnas en del kvar om man lägger sig på ett normalt bmi. Kämpa på, du vet själv bäst vilken vikt du ska ligga på. =) Kram

    SvaraRadera
  3. Så där ja så kom den efterlängtade bilden. Vilken skillnad. Och du, du kommer höra det där ofta att du inte ska gå ner.
    Det är ju så att de är ju vana att se dig i din förra kostym och de hinner liksom inte med å det gör inte du heller. Jag lovar. Självbilden är inte riktig riktig. Brukar vara så i alla fall.
    Bra jobbat och du kommer säkert nå dina mål
    Lycka till.

    SvaraRadera
  4. Jättefin frisyr! Och otroligt bra kämpat så här långt. Du kommer (förhoppningsvis) känna när du ligger rätt i vikt och några kilos marginal vill man ju ha. Kram.

    SvaraRadera