tisdag 2 november 2010

Dag 58

Träningen gick bra igår, jag å Amelie körde hårt och kände båda att vi hade kunnat köra nåt varv till när vi va klara, men tyvärr hann vi inte det. Och vad tror ni förresten hände…. En kvinna tog stepbrädan när det va Amelies ”tur” att ha den… suck… ingen av oss sa något utan Amelie gick vidare några stationer å körde på.. störigt iaf… Men annars va det bra, extremt många som var där å tränade, va nästan helt fullt i cirkeln!

Efter träningen så handlade jag lite ny mat å blev sen upphämtad av Mange och så åkte vi till Lund. Vi skulle nämligen hämta (håll i er….) en 20-liters bag-in-box-vin!!! Och en kartong med sex vinflaskor till.. Vi var på matlagningskurs i Italien i maj och då besökte vi en vingård som hade riktigt gott vin (biologiskt) så vi beställde det då och så levererades det nu lagom till Manges 30års fest :) Ska ta ett foto å visa!

Idag så promenerade jag till jobb (ca 2200 steg) men det blev bara en liten runda på lunchen (ca 2080 steg).. får försöka ta en ordentlig promenad ikväll! Har min stegräknare på mig idag så jag håller lite koll på hur det ser ut med stegen under en vanlig jobbdag.

Ikväll e det spansklektion igen, måste sista minuten plugga lite efter jobb, inte hunnit göra allt jag ska :/

återkommer ikväll!

uppdatering kl 21,50

Spanskan va kul och han glömde förhöra läxan så det va ju tur ;) snart e terminen slut å jag måste fundera över om jag vill fortsätta nästa termin... jag älskar att prata och lyssna på spanska... älskar det!! men jag tycker det e jobbigt att va bunden en gång i veckan... får se vilken tid det blir nästa termin för halv sju till åtta har varit en kass tid!

Promenerade både dit å hem iaf så stegräknaren slutade på strax över 11.000 steg :) Goodie!

Nu har vi städat upp lite här hemma för imornbitti kommer hyresvärden å ska kolla lite grejer som behöver fixas här hemma...

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar