onsdag 17 november 2010

deppig uppdatering...

Fortf ont i halsen å e helt slut så jag fick skippa buggen idag :( jättetråkigt! Ca 5000 roliga steg förlorade...

Jaja, det kommer fler dagar... Men jag va typ sängliggande nästan hela förra veckan och nu kan jag inte träna om jag e sjuk... Det e psykiskt påfrestande.. först va det lixom en besvikelse att jag inte kunde fullfölja de 12 veckorna och nu när jag börjat äta å vet att jag kommer gå upp lite å verkligen hade behövt träna å röra på mig så e jag sjuk å har ingen ork...

Jag riktigt känner hur kroppen sväller gram efter gram.. har inte vägt mig, vågar nästan inte.. Vill inte gå over 80 igen :(

Men imorn e det gruppmöte så då e det vägningen... Kommer inte vilja titta på vågkvittot... :( men känner att jag verkligen behöver prata med Patrik (coachen)..

Jaja, lite deppigt idag men jag vet att det snart kommer kännas bra igen... Bara lite tugnt just nu...

2 kommentarer:

  1. Stackare :( men det kommer bli bättre! hade också en sån period och det känns skit, men när man kommer på fötter igen så går det snabbare att hitta tillbaka än vad man tror ! tänk på allt du åstadkommit istället! Krya !

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna! Ska tanka på det :) kram

    SvaraRadera