söndag 5 september 2010

sista måltiden....

ojojoj jag e så mätt så jag nästan spricker... imorgon börjar nämligen Itrimresan på allvar, så idag va sista dagen på 3 månader som man får äta vanlig mat.... vilket inneburit att man har frossat i allt man kan senaste dagarna.. ha ha... Amelie, min partner in crime, kom och åt tacos å massa annat gott.. mums!!

men imorn e den dag nr 1 så imorn bitti börjar jag med Itrims VLCD gröt å sen blir det soppa till lunch å middag å shake på eftermiddagen.... å en jäkla massa vatten..... kommer ha huvudvärkstabletterna redo i väskan, never leave home without them.... för jag brukar få huvudvärk flera gånger i veckan redan så jag misstänker att det kan bli ännu värre nu...

planen denna veckan e att gå till jobbet, äta mina shaker/soppor å gå hem å sova.... det kommer va en tuff första vecka men jag e så jäkla peppad så jag tänker inte ge upp, det finns inte på världskartan att det skulle hända.. det e nu det gäller, now or never!!!!

Just do it!

1 kommentar: