söndag 19 september 2010

Dag 14

Dag 14 och det innebär bara EN VECKA KVAR på VLCD, läääängtar!!!

TACK för alla peppande kommentarer!!! Det uppskattas verkligen!! :)

Vågen fortsätter sakta men säkert ner, förstår att det inte kommer gå lika snabbt som första veckan, så jag har inte för höga förväntningar utan bara kämpar på så e varje hekto som försvinner ett bra resultat!

Det blir så rörigt med att skriva både vad vågen hemma väger å vad det innebär på Itrimvågen, så nu i fortsättningen kommer jag skriva vad det blir på Itrimvågen även om jag vägt mig hemma så kanske det blir lite lättare att hänga med ;) (dvs 0,5 kg mindre än hemmavågen)..

Alltså hade jag startvikt på ca 96,5 kilo och imorse va det 90,6 kilo (morgonvägningar) dvs minus ca 6 kilo! Sen kommer ju kvällsvägningarna på itrim alltid visa lite mer än på morgonen, men men...

Det ska firas med mer motion så nu kör jag till Bokskogen med en kompis å powerwalkar så länge vi orkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar